czwartek, 11 sierpnia 2016

Cisza pozwala docenić wartość każdego słowa

Oopsie!
Dawno mnie tu nie było


Jakiś error wykradł mi wszystkie zdjęcia z postów, które publikowałam 2 lata temu. Nie umiem tego wrócić. Ponad połowę wpisów wywaliłam bez mrugnięcia okiem i cieszę się, bo może wreszcie będzie tu porządek. Coś nowego.
Tamta autorka troszkę się zmieniła. Chce pokazać więcej siebie. Garstka czytelników prosiła mnie kiedyś o napisanie czegoś więcej o sobie. Więcej, hmm. Tylko ja tak bardzo tego nie lubię.
Ale... Obiecuję dzielić się z Wami swoimi spostrzeżeniami. Ostatnio najmodniejszym sposobem na internetowe "zbliżenia" okazują się pozostawać vlogi, zdjęcia na Instagramie albo Snapchat. Jest to bardziej bezpośrednia opcja od od czytania samego tekstu.
Mój blog dalej istanieje i od czasu do czasu zamierzam tu wracać. Oby na częściej.

Ave!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po kolei

Łączna liczba wyświetleń